- Киев+380500193682
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U000620 (Д) 99 грн
(320 руб)
Рекомендуемые диссертации
- Видавнича справа в Києві (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)
- Комерційна радіожурналістика в Україні: становлення, розвиток, перспектива.
- Експлікація прихованого впливу публіцистичного тексту
- Трансформація жанру проповіді у сучасній україномовній публіцистиці (Євген Сверстюк, Мирослав Маринович - Україна, Іван Ортинський - Німеччина)
- Публіцистична та редакторсько-видавнича діяльність Олександра Барвінського
- Громадське ТБ як форма організації та функціонування телемовлення (зарубіжний досвід та українські реалії).
- Дмитро Донцов і "Літературно-Науковий Вістник" ("Вістник") на тлі розвитку української літератури і журналістики 20-30-х років. Ідеологічні, естетичні та організаційні принципи.
- Газета "Волинь" та однойменне видавництво (1941-1944 рр.): організаційний і проблемно-тематичний аспекти
- Вплив засобів масової інформації на підсвідомість
- Дискурсивні особливості інтернет-публікацій дебатів британського парламенту.