- Киев+380500193682
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 99 грн
(320 руб)
Рекомендуемые диссертации
- Періодична преса Канади та її вплив на виборчий процес в країні (на прикладі федеральних виборів до Парламенту Канади 2000 року)
- Українські видання в Коломиї (друга половина ХІХ - ХХ ст.): історико-функціональний і тематичний аспекти
- Експресія власних назв як засіб публіцистики
- Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків
- Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми)
- Засоби масової комунікації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми.
- Міжнародний відділ новин на телебаченні: організаційний, жанрово-творчий і технологічний потенціал
- Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат
- Преса етносів Криму: проблема національного відродження і діалог культур
- Українська преса повітових міст Галичини 20-30-х рр. ХХ ст.: особливості становлення та розвитку, система текс-то-вих публікацій