Вы здесь

Територіальна організація ринку туристичних послуг у регіоні (на матеріалах Тернопільської області)

Автор: 
Рунців Оксана Іванівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U001063
99 грн
(320 руб)
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади суспільно-географічного дослідження ринку туристичних послуг.
1.1. Сутність поняття "туристична послуга". Класифікація туристичних послуг.
1.2. Ринок туристичних послуг, його територіальна організація
1.3. Методи дослідження ринку туристичних послуг в регіоні
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ 2. Чинники, які впливають на територіальну організацію ринку туристичних послуг у Тернопільській області.
2.1. Демографічні чинники формування ринку туристичних послуг.
2.2. Соціально-економічні чинники формування ринку туристичних послуг.
2.3. Природні туристичні ресурси
2.4. Історико-культурні туристичні ресурси
2.5. Інфраструктурні туристичні ресурси.
Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ 3. Геопросторова організація ринку туристичних послуг Тернопільської області та головні напрямки її удосконалення
3.1. Загальні риси територіальної організації ринку туристичних послуг та його сегментація.
3.2. Туристичні потоки
3.3. Перспективи розвитку ринку туристичних послуг.
Висновки до
розділу 3
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК