Вы здесь

Мас-медіа в демократизаційних процесах перехідного суспільства (на прикладі українських і російських парламентських виборчих кампаній)

Автор: 
Гармаш Наталя Сергіївна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
3409U002825
99 грн
(320 руб)
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ, ПОЗНАЧЕНЬ, ТЕРМІНІВ.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАС-МЕДІА.
1.1. Сутність та ґенеза мас-медіа в історико-політичному контексті
1.2. Домінантні методи впливу мас-медіа на електорат.
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. СПЕЦИФІКА ДЕМОКРАТИЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПЕРЕХІДНОГО СУСПІЛЬСТВА.
2.1. Політологічна експлікація демократизаційних процесів: еволюційний аспект
2.2. Особливості процесу демократизації в Україні в мас-медійному контексті
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. ЕЛЕКТОРАЛЬНИЙ ВИМІР МАС-МЕДІА В КОНТЕКСТІ ДЕРЖАВОТВОРЧИХ ПРОЦЕСІВ УКРАЇНИ ТА РОСІЇ
3.1. Мас-медійний вплив на перебіг виборчих кампаній в Україні та Росії: компаративний ракурс
3.2. Громадські медіа як поступ до європейських цінностей
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК