Вы здесь

Роль Віденської фортепіанної школи у формуванні піаністичного мистецтва України (Галичина та українська діаспора першої половини ХХ століття)

Автор: 
Дітчук Оксана Романівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U005700
99 грн
(320 руб)
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФОРТЕПІАННА КУЛЬТУРА ВІДНЯ ТА ЗВЯЗКИ З НЕЮ УКРАЇНСЬКИХ ПІАНІСТІВ
Огляд літератури
Етапи становлення Віденської фортепіанної школи у ХVІІІ та ХІХ сторіччях
Розвиток Віденської фортепіанної школи у ХХ сторіччі .
Навчання українських піаністів у Відні
.
Методичні засади впливових віденських фортепіанних педагогів початку ХХ
сторіччя
Теодор Лешетицький
Єжи Лялєвич
Еміль Зауер
Едвард Штоєрман
Висновки
РОЗДІЛ 2. ПІАНІСТИ З АВСТРІЙСЬКОЮ МУЗИЧНОЮ ОСВІТОЮ В ГАЛИЧИНІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ
ХХ СТОЛІТТЯ
2.1. Вихованці віденських музичних навчальних закладів як піонери
української музичної освіти
2.1.1. Ольга Окуневська
.
2.1.2. Олена Ясеницька-Волошин
.
2.1.3. Марія Криницька
2.1.4. Діяльність українських піаністок у провінційних містах
Галичини х років
2.2. Представники школи Теодора Лешетицького у львівській фортепіанній
педагогіці.
2.2.1. Йоганна Ляврецька та її підручник гри на фортепіано .
2.2.2. Виконавська і педагогічна діяльність Марії Бібулович-
Солтис
2.2.3. Пропаганда методики Т.Лешетицького у Львівському музич­
ному інституті Анни Нєментовської. Мар’ян Домбровський …….
2.2.4. Розвиток традицій школи Лешетицького Генриком Мельцером-
Щавінським та його учнями
2.3. Концертуючі піаністи Галичини
2.3.1.Володимира Божейко як представниця романтичної віртуозної
традиції
2.3.2. Леопольд Мюнцер – модерний піаніст європейського
рівня
2.3.3. Галя Левицька. Інтелектуальний тип інтерпретації
Висновки
РОЗДІЛ 3. УКРАЇНСЬКІ ПІАНІСТИ З АВСТРІЙСЬКОЮ МУЗИЧНОЮ ОСВІТОЮ ПОЗА МЕЖАМИ
УКРАЇНИ .
3.1. Софія Дністрянська та її значення
для музичного життя Галичини
3.1.2. Діяльність С.Дністрянської
.
3.1.3. Виконавський стиль С.Дністрянської
3.2. Любка Колесса. Міжнародний масштаб концертної діяльності .
3.2.1. Віденські впливи та їх
перетворення
3.2.2. Діяльність Л.Колесси
3.2.3. Виконавський стиль піаністки. Характеристика на підставі
записаних виконань
3.3. Дарія Гординська-Каранович – пропагандистка української
фортепіанної музики у світі
3.3.1. Віденські впливи
3.3.2. Концертна діяльність
.
3.3.3. Стильові особливості виконавського мистецтва .
3.4. Тарас Микиша – перший український лауреат
міжнародних конкурсів
3.4.1. Формування піаніста та концертна діяльність .
3.4.2. Виконавський стиль
Висновки
ВИСНОВКИ
СПИСОК