Вы здесь

Розвиток виконавсько-педагогічних засад Фелікса Блуменфельда та Генріха Нейгауза в діяльності львівських піаністів (1950-1990 рр.)

Автор: 
Мілодан Тетяна Едуардівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U005984
99 грн
(320 руб)
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ВИКОНАВСЬКІ ШКОЛИ Ф.М.БЛУМЕНФЕЛЬДА І Г.Ґ.НЕЙГАУЗА В СТИЛЬОВОМУ КОНТЕКСТІ ПІАНІЗМУ ХІХ-ХХ СТОЛІТЬ ТА АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФОРТЕПІАННОЇ ФАХОВОЇ ОСВІТИ.
ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ
1.1. Відображення романтичного стилю у фортепіанній педагогіці.
1.2. Основні напрями розвитку фортепіанного мистецтва у ХХ сторіччі
та актуальні проблеми фортепіанної освіти в Україні на початку ХХІ століття
1.3. Виконавсько-педагогічні засади Фелікса Блуменфельда та
Генріха Нейгауза
1.4. Основні тенденції розвитку Львівської фортепіанної школи .
РОЗДІЛ 2. ВИКОНАВСЬКО-ПЕДАГОГІЧНЕ МИСТЕЦТВО
ОЛЕКСАНДРА ЕЙДЕЛЬМАНА.
2.1. Джерела формування виконавського стилю та педагогіки
О.Л.Ейдельмана
2.2. Виховання виконавського мислення та розвиток творчого
потенціалу піаніста як основа школи О.Л.Ейдельмана .
2.2.1. Головні методичні принципи.
2.2.2. Робота над твором.
2.2.3. Виконавське мислення комплексними образами
та розвиток піаністичних навичок.
2.2.4. Плекання творчої інтерпретації та індивідуальний підхід
до учня як її підстава.
2.2.5. Синтез раціонального і емоційного у формуванні
виконавської майстерності.
2.3. Технічний розвиток учня .
2.3.1. Організація піаністичного апарату
2.3.2. Аплікатурні принципи
2.3.3. Робота над технічними складностями.
2.4. Міжособистісне спілкування
2.4.1. Міжособистісне спілкування у теорії
музично-інструментальної педагогіки.
2.4.2. Міжособистісне спілкування в класі О.Л.Ейдельмана
2.4.2.1. Психологічна обстановка під час занять.
2.4.2.2. Невербальні засоби спілкування
2.4.2.3. Вербальні засоби спілкування
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК ПРИНЦИПІВ ОЛЕКСАНДРА ЕЙДЕЛЬМАНА
В ДІЯЛЬНОСТІ ЙОГО УЧНІВ.
РОЗДІЛ 4. ВИКОНАВСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ
МАРІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ.
4.1. Виконавський стиль. .
4.2. Педагогічні засади .
4.3. Розвиток принципів Марії Крушельницької в діяльності її учнів.
ВИСНОВКИ
СПИСОК